З вівторка, 5 травня, Всеукраїнська школа онлайн продовжує трансляцію уроків для школярів 1-4 класів.
Уроки транслюватимуться на YouTube МОН та на телеканалі
4 клас – ПлюсПлюс
Уроки транслюватимуться у вівторок та четвер з 09:00 до 10:00.

29 травня, п'ятниця

1. Літературне читання. Тема: Виконання завдань із зошитів для оцінювання навчальних досягнень та підготовки до ДПА "Збірник інтегрованихпідсумкових контрольних робіт. Українська мова. Літературне читання". Контрольна робота №10 (2 варіант), ст.80-83. Надіслати завдання.

2. Математика. Тема: Виконати в зошиті за "Збірником підсумкових контрольних робіт з математики" робота 9, ст.40-43.Надіслати обов'язково.

3. Основи здоров'я. Тема: Безпека під час літніх канікул.


28 травня, четвер

1. Українська мова. Тема: Виконання завдань із зошитів для оцінювання навчальних досягнень та підготовки до ДПА "Збірник інтегрованих підсумкових контрольних робіт. Українська мова. Літературне читання". Контрольна робота №10, ст.80-83. Надіслати завдання.

2. Математика. Тема: Виконати в зошиті за "Збірником підсумкових контрольних робіт з математики" робота 8, ст.34-36.Надіслати.

3. Інформатика. Тема: Повторення і закріплення вивченого.
Завдання: Повторити виконання завдань, які найбільше сподобалися.

Англійська мова (перехід на блог вчителя)

Природознавство (перехід на блог вчителя)


27 травня, середа

1. Літературне читання. Тема: Виконання завдань із зошитів для оцінювання навчальних досягнень та підготовки до ДПА "Збірник інтегрованих підсумкових контрольних робіт. Українська мова. Літературне читання". Контрольна робота №9, ст.72-75. Надіслати завдання ст.73 і ст.75.

2. Математика. Тема: Контрольна робота. Виконати в зошиті за "Збірником підсумкових контрольних робіт з математики" робота 7, ст.26-30.Надіслати обов'язково.

3. Українська мова. Тема: Повторення і узагальнення вивченого за рік.
Завдання: ст.187-188 підручника. Виконати вправи 376 (усно), вправу 378, 379(письмово).

4.Я у світі. Тема: Охорона довкілля - спільна справа всіх землян.
Завдання: Прочитати в підручнику ст 153-155. Написати, куди ви мрієте поїхати і про що дізнатися. (запис переслати).

Музичне мистецтво (перехід на блог вчителя)


26 травня, вівторок

1. Літературне читання. Тема: Виконання завдань із зошитів для оцінювання навчальних досягнень та підготовки до ДПА "Збірник інтегрованих підсумкових контрольних робіт. Українська мова. Літературне читання". Контрольна робота №8, ст.64-67. Надіслати завдання ст.65 і ст.67.

2. Математика. Тема: Ділення. Закони ділення (повторення).
Завдання: опрацювати завдання в підручнику "Математика" (М.В.Богданович, Г.П.Лишенко). Завдання ст.176. Повторити закони ділення.

3. Українська мова. Тема: Повторення і узагальнення вивченого за рік.
Завдання: ст.185-186 підручника. Виконати вправи 372, 373 (усно), вправу 374 (письмово).

Англійська мова (перехід на блог вчителя)

Природознавство (перехід на блог вчителя)


25 травня, понеділок

1. Літературне читання. Тема: Виконання завдань із зошитів для оцінювання навчальних досягнень та підготовки до ДПА "Збірник інтегрованих підсумкових контрольних робіт. Українська мова. Літературне читання". Контрольна робота №7, ст.56-59. Надіслати завдання ст.57 і ст.59.

2. Математика. Тема: Множення. Закони закони множення.
Завдання: опрацювати завдання в підручнику "Математика" (М.В.Богданович, Г.П.Лишенко). Завдання ст.175-176. Повторити закони множення.

3. Українська мова. Тема: Повторення і узагальнення вивченого за рік.
Завдання: ст.184-185 підручника. Виконати вправи 369, 370 (усно), вправу 371 (письмово).

4. Трудове навчання. Тема: Робота на присадибній ділянці.
Завдання: Допомогти мамі на городі полоти бур'яни. Намалювати себе на своїй присадибній ділянці.


22 травня, п'ятниця

1.Літературне читання. Тема: Виконання завдань "Перевір свої досягнення".
Завдання: Підручник "Літературне читання"(О.Я.Савченко) ст.185. Усно: розділи "Знаю", "Розумію, можу пояснити", "Умію". Письмово: "Виявляю почуття".

2. Математика. Тема: Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці.
Завдання: опрацювати завдання в підручнику "Математика" (М.В.Богданович, Г.П.Лишенко). Завдання ст.174-175. Усно переказати, яким законам підпорядковане додавання і віднімання натуральних чисел.

3. Основи здоров'я. Тема: Творчість і здоров'я.
Завдання: Опрацювати за підручником "Основи здоров'я" (І.Бех, Т.Воронцова), ст.136-139. Робота в зошиті ст.61-62.

4. Образотворче мистецтво. Тема: Україна - моя Батьківщина.
Завдання: Створення багатогранної композиції "Україна - моя Батьківщина" (матеріал на вибр). Фото надіслати вчителю у вайбер.


21 травня, четвер

1. Українська мова. Тема: Виконання вправ на повторення вивченого матеріалу. Завдання: Виконати вправу 363 (усно), вправи 364 і 366 (письмово).

2. Математика. Тема: Величини. Метрична система мір.
Завдання: опрацювати завдання в підручнику "Математика" (М.В.Богданович, Г.П.Лишенко) ст.172-174 (прочитати, повторити). Виконати всі завдання, які даються в підручнику (усно).

3. Інформатика. Тема: Підсумковий урок. Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Завдання: Пригадати, які теми найбільше сподобалися. Розповісти, яку користь тобі особисто принесли уроки інформатики.

Англійська мова (перехід на блог вчителя)

Природознавство (перехід на блог вчителя)


20 травня, середа

1.Літературне читання. Тема: "Дощ із краплі починається" М.Сингаївський. Завдання: Підручник "Літературне читання".(О.Я.Савченко). Прочитати вірш. сказати словами, що починається з малого. Вивчити вірш напам'ять.

2. Математика. Тема: Натуральний ряд. Будова натурального числа у десятковій системі числення.
Завдання: опрацювати завдання в підручнику "Математика" (М.В.Богданович, Г.П.Лишенко). Завдання ст.172. Виконати всі завдання, які даються в підручнику (усно).

3. Українська мова. Тема: Підсумкова контрольна робота за навчальний рік. Завдання: Виконати контрольну роботу №6 ст.48-51. Надіслати вчителю на вайбер ст.49, 50,51.

4.Я у світі. Тема: У кожному куточку світу свої традиції і звичаї.
Завдання: Прочитати в підручнику ст 146-150. Розповісти, які звичаї є у вашій сімї. Виконати в зошиті з друкованою основою завдання на ст.57.

Музичне мистецтво (перехід на блог вчителя)


19 травня, вівторок

1.Літературне читання. Тема: "Ганнусині вірші" Володимира Рутківського
Завдання: Підручник "Літературнечитання" (О.Я.Савченко). Прочитати текст ст.181-183. Відповісти: Чи є в оповіданні відповідь, як складати вірші. Довести своє міркування.

2. Математика. Тема: Задачі на зведення до одиниці.
Завдання: опрацювати завдання в підручнику "Математика" (М.В.Богданович, Г.П.Лишенко). Завдання ст.170. Задачі №1101, №1102 (письмово).

3. Українська мова. Тема: Виконання завдань із зошитів для оцінювання навчальних досягнень та підготовки до ДПА "Збірникінтегрованих підсумкових контрольних робіт. Українська мова. Літературне читання". Контрольна робота №5, ст.44-47. Надіслати завдання ст.45 і ст.47.

Англійська мова (перехід на блог вчителя)

Природознавство (перехід на блог вчителя)


18 травня, понеділок

1.Літературне читання. Тема: Зустріч з "Ганнусею" — героїнею повісті Володимира Рутківського
Завдання: Підручник "Літературне читання" (О.Я.Савченко). Прочитати текст про Володимира Рутківського ст.179. Розповісти про повість "Ганнуся". Прочитати ст.179-180 підручника.

2. Математика. Тема: Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові числа, коли у частці є нулі.
Завдання: опрацювати завдання в підручнику "Математика" (М.В.Богданович, Г.П.Лишенко). Розглянути і пояснити, як знайшли частки. Перевірити їх множенням №1093. Виконати письмово №1094. Задачі 1099, 1100 (письмово).(якщо є труднощі - консультації за телефоном, можна "маякнути").

3. Українська мова. Тема: Повторення і закріплення вивченого. Завдання: Повторити іменни і прикметник (ст 45, §14, ст.80 §26). Виконати вправи 361,362. Сфотографувати і надіслати вчителю на вайбер.

4. Трудове навчання. Тема: Робота на присадибній ділянці.
Завдання: Допомогти мамі висаджувать розсаду. Сфотографувати і надіслати вчителю на вайбер.


15 червня, п'ятниця

1.Літературне читання. Тема: Читаємо, обговорюємо у рідному колі. "Чому людина не знає, доки живе" (біблійне оповідання), Езоп "Розумна ворона", Наталя Хаткіна "Людей питай, а свій розум май" .
Завдання: Знайти і прочитати один із запропонованих творів. Переказати зміст братикові або сестричці, мамі, бабусі.

2. Математика. Тема: Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові.
Завдання: опрацювати завдання в підручнику "Математика" (М.В.Богданович, Г.П.Лишенко). Письмово розглянути №1087. Зробити за зразком №1088 (письмово). Задача №1090.

3. Основи здоров'я. Тема: Звички і здоров'я.
Завдання: Опрацювати за підручником "Основи здоров'я" (І.Бех, Т.Воронцова), ст.132-134. В зошиті ст.59-60. Розгадати ребус. Поміркуй, якої корисної звички ти хочеш дотримуватись і яу корисну звичку ти хочеш набути. скласти план досягнення мети.

4. Образотворче мистецтво. Тема: Українські сувеніри.
Завдання: Створити ескіз оформлення вітрини магазину "Українські сувеніри" (матеріали на вибір). Конкурс на найцікавіший ескіз оформлення вітрини. Фото надіслати вчителю у вайбер.


14 травня, четвер

1. Українська мова. Тема: Повторення вивченого за рік.
Завдання: Повторити корінь, префікс, суфікс, закінчення, ст.42, вправи 79, 82 (усно), виконати вправи 359, 360 (письмово).

2. Математика. Тема: Контрольна робота.
Завдання: Виконати в зошиті за "Збірником підсумкових контрольних робіт з математики" робота 6 (варіант 1), ст.24-25.Надіслати обов'язково.

3. Інформатика. Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Завдання: опрацювати в підручнику §34, ст.170-172. Практично виконати завдання в зошиті на ст.60-61.

4. Англійська мова (перехід на блог вчителя)

5. Природознавство (перехід на блог вчителя)


13 травня, середа

1.Літературне читання. Тема: Незвичайний урок: дива навколо нас.
Завдання: Підручник "Літературне читання" (О.Я.Савченко). Прочитати Олександр Єфімов "Тут усе є..." ст.177-178. Дати відповідь на питання:

а) де проходив незвичайний урок?
б) яким був цей день?
в) що ліпили діти з снігу?
г) як Віті вдалося побачити дива?
Доповнити рядки словами що римуютьсяя ст.178 "Кожен знає своє діло" Емілія Саталкіна.

2. Математика. Тема: Повторення і закріплення вивченого.
Завдання: опрацювати завдання в підручнику "Математика" (М.В.Богданович, Г.П.Лишенко). Виконати письмово №1065, 1066. Усно №1070. Письмово №1068. (якщо є труднощі - консультації за телефоном, можна "маякнути").

3. Українська мова. Тема: Урок розвитку зв'язного мовлення.
Завдання: Написати невеличку розповідь (5-6 речень) "Як я навчаюся під час карантину".

План.
Чому я зараз навчаюся вдома?
Хто мені допомагає?
Які труднощі в мене з навчання?
Що я найбільше хочу?
Сфотографувати і надіслати вчителю на вайбер.

4.Я у світі. Тема: Ти і світ людей.
Завдання: Прочитати в підручнику ст 139-140.
Визначити, що за чим від меншого до більшого:
однокласники;
громадяни країни;
учні школи;
сім'я;
жителі землі;
мешканці міста (села)
Виконати в зошиті з друкованою основою завдання на ст.56, продовжити речення.

5. Музичне мистецтво (перехід на блог вчителя).


12 травня, вівторок

1. Літературне читання. Тема: Як побачити вітер.Степан Жупанин "Намалюю вітер". Знаходження рим.
Завдання: прочитати в підручнику ст 176, дати відповіді на питання (ст.176).Творче завдання: намалювати вітер.

2. Математика. Тема: Обчислення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Рівняння.
Завдання: опрацювати завдання в підручнику "Математика" (М.В.Богданович, Г.П.Лишенко). Розібрати №1059 (усно). Виконати письмово №1060, 1064.

3. Українська мова. Тема: Повторення й узагальнення вивченого.
Завдання: повторити абетку. Вправа 355 (усно). виконати вправи 357 і 358 (письмово).Сфотографувати і надіслати вчителю на вайбер.

4. Англійська мова (перехід на блог вчителя)

5. Природознавство (перехід на блог вчителя)


8 травня, п'ятниця

1.Літературне читання. Тема: Урок позакласного читання (продовження). Що? Де? Коли? Чому? Як? Пошук інформації в енциклопедіях, словниках про відкриття, винаходи в різних галузях знань; статті про дослідників, учених, винахідників. Завдання: Прочитати один з запропонованих тврів: Талановитий Брайль; Наталка Поклад "Майстер"; Про Жака Іва Кусто і його команду. Переказати мамі, татові або бабусі, сестрі чи брату.

2. Математика. Тема: Ускладнені задачі на знаходження четвертого пропорційного.
Завдання: опрацювати завдання в підручнику "Математика" (М.В.Богданович, Г.П.Лишенко). Розглянути і розібрати задачі №1051 (усно). Виконати завдання письмово №1054, 1062.

3. Основи здоров'я. Тема: Шануй себе та інших.
Завдання: Опрацювати за підручником "Основи здоров'я" (І.Бех, Т.Воронцова), §28, ст.129-131. Опрацювати в зошиті.

4. Образотворче мистецтво. Тема: Секрети вишитого рушника.
Завдання: 1) роздивитися вся вишиті рушники, які є вдома і в бабусі. 2) Уяви, який би рушник вишив ти. 3) Намалювати рушник, який ти хотів би вишити. Створення стилізованого зображення, яке можна вишити на рушнику (кольорові олівці, фломастери, маркери, папір в клітинку) Фото надіслати вчителю у вайбер.


7 травня, четвер

1. Українська мова. Тема: Виконання завдань із зошитів для оцінювання навчальних досягнень та підготовки до ДПА "Збірник інтегрованих підсумкових контрольних робіт. Українська мова. Літературне читання".
Завдання: ст.40-43. Надіслати завдання ст.41 і ст.43.

2. Математика. Тема: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
Завдання: опрацювати завдання в підручнику "Математика" (М.В.Богданович, Г.П.Лишенко). Розглянути і прочитати пояснення до обчислень №1044. Виконати завдання за зразком письмово №1045, 1046.

3. Інформатика. Тема: Проект «Екологічні засоби особистої гігієни». Завдання:
1) опрацювати в підручнику §33. Практично виконати завдання в зошиті на ст.60.
2) Провести опитування серед однолітків (по телефону чи онлайн) "Правила особистої гігієни". Записати кількість опитаних тобою учнів і кількість учнів, які дотрмуються правил особистої гігієни.

Англійська мова (перехід на блог вчителя)

Природознавство (перехід на блог вчителя)


6 травня, середа

1.Літературне читання. Тема: Урок позакласного читання. Що? Де? Коли? Чому? Як? Пошук інформації в енциклопедіях, словниках про відкриття, винаходи в різних галузях знань; статті про дослідників, учених, винахідників.
Завдання: Знайти (в домашній бібліотеці, в Інтернеті) статті про дослідників, учених, винахідників. Талановитий Брайль; Наталка Поклад "Майстер"; Про Жака Іва Кусто і його команду. Прочитати хоч один твір і переказати.

2. Математика. Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії.
Завдання: опрацювати завдання в підручнику "Математика" (М.В.Богданович, Г.П.Лишенко). Усно №1056. Виконати завдання до виразів письмово №1058, 1060.

3. Українська мова. Тема: Виконання завдань із зошитів для оцінювання навчальних досягнень та підготовки до ДПА "Збірник інтегрованих підсумкових контрольних робіт. Українська мова. Літературне читання".
Завдання: ст.40-43. Надіслати завдання ст.41 і ст.43.

4.Я у світі. Тема: За що шанують українців.
Завдання: Опрацювати статтю в підручнику. Виконати в зошиті з друкованою основою завдання на ст.53-55. Розгадати кросворд, записати, за що шанують українців.

Музичне мистецтво (перехід на блог вчителя)


5 травня, вівторок

1. Літературне читання. Тема: Як зображено у творах письменників прагнення дітей до творчості.
Завдання: Прочитати твори Леся Мовчуна "Арфа для павучка", Моріс Карем "Музика", Василя Сухомлинського "Ремісник і різець", твір на вибір і розповісти його.

2. Математика. Тема: Ділення іменованих чисел на двоцифрові.
Завдання: Розглянути як пояснення №1051. Виконати за зразком №1052. (надіслати) №1036,1037.

3. Українська мова. Тема: Повторення вивченого за рік.
Повторити: а) що таке іменник, рід, число, відмінок. Виконати вправи 351, 352.

Англійська мова (перехід на блог вчителя)

Природознавство (перехід на блог вчителя)


4 травня, понеділок

1. Літературне читання. Тема: Як зображено у творах письменників прагнення дітей до творчості. Що відчувають юні музиканти, художники, коли прагнуть сказати своє слово?
Мета: складання ланцюжків римованих слів, рядків.
Завдання: прочитати вірш Ганни Чубач "Найрідніші голоси", щоб слухачі відчули твоє ставлення до зображеного. Розповісти, які слова бабусі звучать як прислів'я. Назвати слова, що римуються. Додаткове завдання: знайти твір Михайла Коцюбинського "Тіні забутих предків". Прочитати уривок "Іванко і Чугайстер" ст.154-157.

2. Математика. Тема: Ділення з остачею багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі.
Завдання: 1.Розглянути пояснення ділення, коли частка містить нуль №1030.
2. Виконати за зразком №1031.
3. Задача №1032.

3. Українська мова. Тема: Узагальнюючий урок із теми "Прислівник".
Завдання: повторити §46,
розповісти: а) які основні ознаки прислівника як частини мови? б) яка роль прислівників-синонімів у мовленні?
в) яка роль прислівників-антонімів у мовленні?
г) чи бувають прислівники однорідними другорядними членами речення?
д) виконати вправу 348.

4. Трудове навчання. Завдання: допомагати мамі чи бабусі висаджувати розсаду.

Кiлькiсть переглядiв: 682

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Травень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031