МОДЕЛЬ ЛИПНЯЗЬКОЇ ГРОМАДСЬКО-АКТИВНОЇ ШКОЛИ
ГРОМАДСЬКО-АКТИВНА ШКОЛА НЕ ВІДГОРОДЖУЄ УЧНІВ ВІД РЕАЛЬНОГО ЖИТТЯ, А ВКЛЮЧАЄ ЦЕ ЖИТТЯ У СВОЇ УРОКИ, ПОЗАУРОЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ, СТВОРЮЮЧИ ЄДИНЕ ПОЛЕ ГРОМАДСЬКОГО ВИХОВАННЯ НЕ ТІЛЬКИ УЧНІВ, АЛЕ І ВСІХ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ.
Актуальність впровадження ГАШ
Школа має важливе значення для майбутнього, основою якого буде демократія;
Головна мета демократичної освіти: виховання громадянина сучасного суспільства і його підготовка до життя та діяльності в демократичному суспільстві
План-орієнтир школи
Система зміни | Демократизація | Партнерство | Волонтерство |
Зберегти | Рада школи, піклувальна рада | Співпраця з головою села та підприємцями | Робота батьківського комітету, свято села |
Змінити | Учнівське самоврядування, піклувальна рада | Партнерські стосунки з представниками громадських організацій, підприємців, релігійних об’єднань | Проведення акцій «Добротворець», «Милосердя», проведення спортивного свята «Тато, мама, я – дружна сім’я» |
Створити | Раду ГАШ, газету для громади і школи, висвітлення роботи через засоби масової інформації | Укласти угоди про партнерське співробітництво з головою сільської громади, підприємцями, центром соціальної реабілітації дітей; партнерські стосунки з Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», Дружелюбівською та Олексіївською ГАШ | Взяти участь у акції «Весняний тиждень добра», започаткованій Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» |
Цільові проекти