МОДЕЛЬ ЛИПНЯЗЬКОЇ ГРОМАДСЬКО-АКТИВНОЇ ШКОЛИ

ГРОМАДСЬКО-АКТИВНА ШКОЛА НЕ ВІДГОРОДЖУЄ УЧНІВ ВІД РЕАЛЬНОГО ЖИТТЯ, А ВКЛЮЧАЄ ЦЕ ЖИТТЯ У СВОЇ УРОКИ, ПОЗАУРОЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ, СТВОРЮЮЧИ ЄДИНЕ ПОЛЕ ГРОМАДСЬКОГО ВИХОВАННЯ НЕ ТІЛЬКИ УЧНІВ, АЛЕ І ВСІХ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ.

Актуальність впровадження ГАШ

Школа має важливе значення для майбутнього, основою якого буде демократія;

Головна мета демократичної освіти: виховання громадянина сучасного суспільства і його підготовка до життя та діяльності в демократичному суспільстві

План-орієнтир школи

Система зміни Демократизація Партнерство Волонтерство
Зберегти Рада школи, піклувальна рада Співпраця з головою села та підприємцями Робота батьківського комітету, свято села
Змінити Учнівське самоврядування, піклувальна рада Партнерські стосунки з представниками громадських організацій, підприємців, релігійних об’єднань Проведення акцій «Добротворець», «Милосердя», проведення спортивного свята «Тато, мама, я – дружна сім’я»
Створити Раду ГАШ, газету для громади і школи, висвітлення роботи через засоби масової інформації Укласти угоди про партнерське співробітництво з головою сільської громади, підприємцями, центром соціальної реабілітації дітей; партнерські стосунки з Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», Дружелюбівською та Олексіївською ГАШ Взяти участь у акції «Весняний тиждень добра», започаткованій Всеукраїнським фондом «Крок за кроком»

Цільові проекти

/Files/images/Proekt.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 615